Just Click

Sunday, July 22, 2007

SI COMEL

Gambar si comel di bawah ni adalah cucu-cucu aku. Yang pertama ku panggil NISA dan yang sorang lagi ku panggil ERA. Bukan ERA FAZIRA yer..Comel kan diaorang. Ni baru dua orang aku masuk dalam blog aku. Sebenarnya ada ramai lagi. Tidak sempat aku nak amik gambar mereka. Gambar ni jer yang ada dalam simpanan aku. Klu nak tau, aku ada cucu seramai 12 orang. Dan coming soon lagi 2 orang..Hehehe..


Mesti anda tertanya-tanya kan umur aku kan. Yer la. ramai sangat cucu. Klu nak tau aku ni nak kate tua x de la tua sangat. Kawin pun belum..hehehe..Tu semua adalah cucu sedara aku. Nak buat macam maner anak buah kawin dulu. Anak buahh aku lebih tua daripada aku. Itu sebab aku ada cucu sedara. Aku ni tak pandai sangat nak ber blog ni. Ada masa nanti aku letak gambar anak buah dan cucu-cucu aku lagi k...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...